Odlična komunikacija Ministarstva sa svima koji posluju u oblasti agrara

Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede u prethodne dve i po godine pored ostalih sprovedenih reformi, uspostavilo je kroz nekoliko projekata i odličnu komunikaciju sa svima koji posluju u oblasti agrara. Počev od „poljoprivrednog informatora“ koji izlazi početkom godine i sadrži kompletnu informaciju o svim merama agrarne politike - kreditima, premijama,regresima, investicijama, načinu ostvarivanja prava, potrebnoj dokumentaciji, rokovima.
Zatim tu je „Glasnik“, publikacija koja izlazi kvartalno i informiše o aktuelnim temama u oblasti poljoprivrede.“Glasnik“ je,pošto se dostavlja besplatno na adrese svih registrovanih gazdinstava vremenom povećavao tiraž,pa je poslednji broj štampan u 275.000 primeraka.Trenutno je dostupno njegovo internet izdanje,a tokom nedelje svoj primerak dobiće nosioci registrovanih gazdinstava širom Srbije.
Inače zvanični internet sajt Ministarstva poljoprivrede na sedmom je mestu po posećenosti od svih sajtova organa državne uprave.Samo u ovoj godini imao je preko 280.000 poseta pri čemu je svaki posetilac video prosečno po 6 stranica.
Kao poseban projekat na web sajtu nalazi se STIPS-Sistem Tržišnih Informacija Poljoprivrede Srbije,koji omogućava kontinuirano praćenje cena, ponude i tražnje poljoprivrednih proizvoda iz 18 gradova,ali i okruženja. Prvi broj nedeljnog Biltena STIPS objavljen je na sajtu Ministarstva poljoprivrede 30.jula 2004. , a od 9.januara prošle godine, te informacije dostupne su i gledaocima Javnog medijskog servisa RTS kroz emisiju AgroInfo. Petnaestominutna emisija AgroInfo imala je u 2005. prosečan rejting 3,6 a u 2006. 4,3 %.Tokom prošle godine, prema AGB Strategic Research Serbia i Centra RTS za istraživanje javnog mnenja, na četiri nacionalna kanala emitovano je šest emisija sa sadržajem iz oblasti poljoprivrede.
Emisija Agroinfo na 1.programu od 13 i 15 imala je najviše pokazatelje gledanosti u odnosu na sve ostale.U 2005. prosečno je gledalo 396.000 gledalaca,a prema dosadašnjim analizama slično je i u ovoj godini.
Da bi se olakšala komunikacija i ujedno povećala efikasnost zaposlenih,oformljen je i INFO CENTAR Ministarstva poljoprivrede čiji je zadatak da odgovori na gotovo sva pitanja u roku od nekoliko dana. Od maja ove godine, u saradnji sa USAID-om, Američkom agencijom za međunarodni razvoj pokrenut je i sistem AGRO-SMS, koji omogućuje da se putem mobilnih telefona prate aktuelne cene voća i povrća sa sedam kvantaških pijaca u Srbiji i Evropi. Dostupne su cene za 12 vrsta svežeg voća i povrća iz Beograda, Niša, Kraljeva, Pariza, Londona, Sofije i Hamburga.